piątek, 16 maja 2014

Długie włosy w mgnieniu oka!

Hej Dziewczynki!!:-)

Dzisiaj nieco poopowiadam Wam o włoskach. :-D
Zacznę najpierw od krótkiego wstępu o swoich włosach, a następnie przejdę do tematu mojego posta.

W dzieciństwie zawsze miałam długie włosy, lecz ścięłam je co było największą głupotą. Przez ostatnie dwa lata starałam się je zapuścić, ostateczny efekt był taki:



Ładne, prawda? Lecz dwa miesiące temu przyszło mi do głowy ściągnięcie brązowego koloru (z poziomu 2), na naturalny. W efekcie na włosach z tyłu były plamy, a same końce włosów były zniszczone. Za zabieg wydałam 300zł, nie był tego wart, od tej pory unikam fryzjerów. Przez to, że miałam zniszczone i wycieniowane końce zadecydowałam, że przyszła pora pożegnać się z długimi włosami i ścięłam je w linii prostej (z przodu włosy sięgają mi za biust, a tylne za łopatki). 

Obecnie jeszcze bardziej żałuję tego co zrobiłam, bo mogłam je wyrównać włosami Clip-in!
No ale cóż za głupotę się płaci :-). 
Może opowiem Wam, na czym polega ta metoda. 
Metoda ta umożliwia nam błyskawiczne przedłużenie i (lub) zagęszczenie - w zależności od wyboru długości, gęstości zestawu. Same włosy przyszyte są do taśmy, na której są klipsy. 

Metoda ta ma wiele zalet m.in.:
1. Łatwe i szybkie przedłużenie, zagęszczenie włosów.
2. Nie obciążamy to pojedynczych pasm naszych włosów - tj. w przypadku metody "na micro ringi".
3. W każdej chwili możemy wrócić do krótkich włosów.
4. Przed wszystkim nie trzeba czekać na to aż nasze włosy urosną do oczekiwanej długości.
5. Jest to jednorazowy wydatek - nie trzeba płacić za podciąganie włosów, zakładanie itd.
Metoda ta ma jeszcze wiele, wiele innych zalet ale to są takie moim zdaniem najistotniejsze.

Przejdźmy teraz do pytania "co?" i "gdzie?".
Zanim zadecydowałam o tym gdzie i jakie włosy najlepiej kupić, przewertowałam różne fora. Najistotniejsze informacje zawarte są, na forum wizaż: http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=710018 (zapraszam jak najbardziej do poprzednich części).
Na rynku istnieje wiele hurtowni z włosami syntetycznymi, jak i naturalnymi. Sprzedawcy prześcigają się pod względem długości i gramatury włosów.
Osobiście polecam włosy naturalne, które można prostować, kręcić i farbować tj. nasze własne. Natomiast gramaturę i długość trzeba już dobrać do swoich włosów. 

Jak same zauważycie w podanym przeze mnie linku do forum najwięcej pochlebnych opinii ma firma Doczepiane.pl http://www.doczepiane.pl/
Firma ta oferuje najgęstsze, najdłuższe i moim zdaniem najwyższej jakości włosy a to wszystko w przystępnej cenie. Przede wszystkim mamy tam duży wybór pod względem długości i gęstości włosów.

Miesiąc temu skusiłam się na zakup pierwszego zestawu 55cm. 220g. za 450zł. w kolorze 2(ciemny brąz). Jak pewnie każda z Was, która ma zamiar kupić włosy clip-in, martwiłam się o to czy te włosy spełnią moje oczekiwania. Podjęłam decyzję, zakupię! Raz można zaryzykować, najwyżej jak będą liche, odeślę (istnieje taka możliwość, jeśli nie były używane).
Kolejnego dnia po zamówieniu, włosy przyszły do mnie kurierem. Zniecierpliwiona jak najszybciej rozpakowałam i moim oczom ukazał się piękny obraz! Ale o tym zaraz wspomnę, chciałabym jeszcze powiedzieć coś więcej na temat Doczepianych.pl - firma ta sprzedaje włosy naturalne - indyjskie. Właścicielką jest Pani Karina, która jest przemiłą osobą, łatwo nawiązującą kontakt, a przede wszystkim doradzi jaki kolor włosów najlepiej wybrać i jaką gęstość. Zdziwiona też byłam, że nie robi jak większość sprzedawców - zastanawiałam się nad kolorem czarnym, a ciemno brązowym o czym wspominałam sprzedawczyni. Niestety na stanie był wtedy tylko czarny kolor, a do moich włosów nadawał się ciemny brąz. Poprosiła więc bym poczekała, może znajdzie jeszcze w magazynie jeden komplet dla mnie, nie próbowała na siłę wciskać czarnego po to aby sprzedać. Na szczęście znalazł się jeden komplet w odcieniu ciemnego brązu! Bardzo miło, że tacy sprzedawcy jeszcze są. :-)

Wrócę teraz do zestawu, który do mnie przyszedł:
Miałam ogromne szczęście, bo trafił mi się zestaw z „gratisem” w postaci długości, gdy je zmierzyłam miały długość 58-61cm! Moje były akurat lekko falowane ale równiutkie, a o to zdjęcie włosów (tylko po jednej stronie taśma lekko się uniosła dla tego nie są idealnie proste):



Fajne prawda? A tak wyglądają u mnie z tyłu:



Z tym, że kolor nieco jaśniejszy jest o moich:

Z powodu tego, że tj. na zdjęciu widać włosy różniły się kolorem co trzeba było zmienić.

Włosy przeszły już test:
1. wiatr
2. prostowanie
3. farbowanie

Ad1. pod wpływem wiatru nie było o dziwo widać spinek, każdy podziwiał moje "wyhodowane", długie włosy - w takich warunkach zachowywały się tj. moje naturalne
Ad2. prostowanie przechodzą bdb., testowałam nawet przy temperaturze 220 stopniach
Ad3. farbowanie - przeszły pozytywnie ale o tym jak to zrobić i czym opowiem w kolejnym poście

Efekt obecnie (po pomalowaniu itd):




Pozdrawiam Was i mam nadzieję, że wszystkim rozwiałam wątpliwości co do tego czy warto takie włosy zakupić, a także zapraszam do przeglądania mojego bloga.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz